حوزه علمیه جعفریه خلخال

دیدار

حضرت آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اردبیل در سفر به شهرستان خلخال  ضمن دیدار با طلاب حوزه علمیه جعفریه خلخال از آنان خواست تا با دقت و تدبر در مفاهیم کتاب ارزشمند قرآن به آن عمل نمایند.




برچسب ها :

نعمت ولایت بزرگترین درنظام جمهوری اسلامی ایران است

آیت الله خاتمی  در نشست با اساتید و طلاب حوزه علمیه جعفریه خلخال گفت: نعمت ولایت بزرگترین نعمت در نظام جمهوری اسلامی ایران است و ما باید قدردان این نعمات باشیم.

ویگفت: بعضی از نعمت ها دردنیا به چشم دیده نمی شوند وبعضی از آنها آشکار هستند و به هر نحو باید نعمات خداوند را در روز زمین پاس بداریم.

 

وی با اشاره به بصیرت طلاب در عصر کنونی گفت: طلاب بابد آگاه باشند و ذره ای غفلت در اعمالشان نباشد چرا که خشم - غضب- حب دنیا و شهوت باعث غفلت شده و انسانی که غافل باشد روز به روز از خداوند فاصله گرفته و به سوی گناه پیش می تازد.

وی الگو گیری از پیامبر اکرم (ص)  و ائمه اطهار (ع) را بزرگترین وظیفه طلاب دانست و گفت: راهی ائمه برای سعادت بشر انتخاب کرده اند بهترین راه بوده و تنها راه رسیدن به معبود پیروی از ائمه اطهار و در عصر کنونی تبعیت از ولایت و پاسداری از حریم ولایت  فقیه  است




برچسب ها :

امروز حوزه علمیه جعفریه خلخال شاهد  حضور حضرت آیت االله خاتمی (امام جمعه و نماینده ولی فقیه زنجان)با آیت الله فقیهی و وحضرت آیت الله شبیری زنجانی و امام جمعه خلخال در بین طلاب حوزه علمیه که با سخنرانی حضرت آیت الله خاتمی اجرا شد .نماز ظهر را به اقامه حضرت آیت الله شبیری بود.

 




برچسب ها :

  




برچسب ها :


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ   |   Designed By Ashoora.ir